Építse fel vállalkozását minőségi cikkmarketinggel

Építse fel vállalkozását minőségi cikkmarketinggel

Először egy nagyszerű ötlettel áll elő, hogy a legsikeresebb marketingszakemberek hogyan keresték
meg a pénzt online, de a cikkmarketing segítségével egyáltalán nem kell ennyire innovatívnak lennie.
Mivel terméket értékesít, vagy forgalmat generál, ezt mindaddig megteheti, amíg tartalma
egyenletes. Olvassa el ezt a cikket, és megtudhatja, hogyan lehet a cikkmarketingjét magasabb
szintre emelni.

Ahhoz, hogy meggyőzze az embereket arról, hogy szükségük van a termékre, tartalmat kell építeni
köré. A termék megvásárlásával megoldható a probléma. Ne csak önmagában mutassa be a
terméket, hanem hozzon létre egy olyan kontextust körülötte, amely úgy néz ki, mintha a terméket a
kontextus részeként említené, ahelyett, hogy a terméket vitatná.

A blog forgalmának növelése érdekében használja ki jól a címkefelhőjét. Minden bejegyzést
feltétlenül jelöljön meg releváns és népszerű kulcsszavakkal, hogy a látogatók könnyedén
megtalálhassák, amit keresnek. Minél könnyebben navigál a blog, annál nagyobb forgalmat fog
elérni.

Tegyen közzé minden cikket a webhelyén, hogy kihasználhassa az írott tartalom kulcsszó-keresését. A
forgalom növekedni fog, és webhelyét relevánsabbnak fogják tekinteni. A keresőmotorok vonzódnak
a rendszeresen frissülő weboldalakhoz, ezért a cikkek közzététele segít magasabb algoritmusok
elérésében.

Az egyes cikkek írásmódjának betartása biztos módja az olvasók elvesztésének. Ugyanazon írási
képlet újra és újra látása elveszíti az olvasók érdeklődését a marketing iránt. A cikkek frissességének
és különbözőségének megőrzésével új olvasókat vonzhat a cikkeihez.

Próbálja meg elkerülni, hogy túl kevés helyen terjessze magát, amikor azon dolgozik, hogy sikeres
cikk-marketinges legyen. Nem kell regisztrálnia minden egyes webhelyre, és elküldenie cikkeit
minden megtalált könyvtárba. Válassza ki okosan a csatákat, mert sok részletet kell megadnia minden
egyes lángra induló ösvényen.

Ha feszülten viselkedik egy cikknél, akkor van rendben, ha ön John Grisham, de nem baj, ha Ön egy
alapvető cikkmarketinges, akinek célja a forgalom elterjesztése egy webhelyre. Nyugodtan írjon egy
thrillert. A cikknek nem kell titokzatosnak lennie, vagy tartalmaznia cselekményfordulatokat ahhoz,
hogy szórakoztatóvá tegye az olvasó számára.

Próbáljon saját hangjával írni. Ha szinte minden írott szóhoz olyasmit kell használnia, mint egy
szinonimaszótár vagy szótár, ne foglalkozzon a beküldésével. Olvasói értékelni fogják a cikket,
amelyet ír, akár kezdő, akár haladó, mert lehet, hogy ugyanott vannak, ahol ön.

A megfelelő mennyiségű érzelem megfelelő mennyiségű befecskendezése egy általa forgalmazott
cikkbe nemcsak valódi érzést kelthet az olvasó előtt, hanem nyitottabbá teheti őket a cikk által
sugallottakra. Cikkek érzelmekkel sokkal érdekesebbek lehetnek, mint egy nyájas cikk.

Meg kell ismernie azokat a webhelyeket, amelyekre cikkeket küld be. Ismerje meg a beküldési
szabályokat, és keresse meg az oktatóanyagokat. Sok webhelyen megtalálható az összes szükséges
információ. Csak meg kell keresni.

Lehet, hogy a következetesség a cikkmarketingben elsődleges fontosságú, de amint ezt most
megtudta, a sikeres kampány kiépítéséhez még sok minden szükséges. Vegye komolyan ezt a
tanácsot, ha abban reménykedik, hogy sikeres cikk-marketinges lesz, és mindig emlékezzen arra,
hogy az egész azzal kezdődik, amit hajlandó beleadni.