Alapvető tanácsok a siker eléréséhez a cikkmarketing révén
Ha új módszert keres termékei eladására, érdemes megfontolnia a cikkek marketingjét. A cikkmarketing nagyszerű módja a termékek diszkrét reklámozásának az olvasók számára. De mit tehet annak érdekében, hogy a cikkmarketing sikeres legyen? Ebben a cikkben azokat a tippeket adjuk meg, amelyek szükségesek céljaid eléréséhez.
Amikor több címtárról cikkeket tesz közzé internetes marketingszakemberként, két szilárd szabály szerint kell élnie. Egy, soha ne tegye közzé ugyanazt a cikket kétszer. Mindig győződjön meg arról, hogy változtat a dolgokon, és új, friss nézőpontot ad a témához. Másodszor, mentse a linkeket a szerzői életrajzhoz, hogy a cikk ne spamként olvasson.
Ha a cikk már szerepel a saját webhelyén, ne küldje el cikkcímtáraknak. Számos keresőmotor szabályokat tartalmaz a duplikált tartalommal kapcsolatban, és nem szeretné eltávolítani a cikkét, mert több helyre tette. Ehelyett írja át a cikket (a tartalmi „forgó” szoftverprogram valóban hasznos lehet), és az átírt cikket nyújtsa be a könyvtárakba.
Tervezze meg a cikkek közzétételét a naptárában, és tartsa be őket. A következetes frissítés az egyik legnehezebben kezelhető feladat lehet, amikor cikkeket ír. Ha beírja őket az ütemtervébe, akárcsak a munkarendet, emlékeztetőket és motivációt adhat ahhoz, hogy rendszeresen új cikkeket tudjon biztosítani.
Kapcsolja össze magát! Minden cikkében nemcsak linkeket kell megadnia webhelye kezdőlapjára, hanem minden más cikkre is, amelyet írt. Még ha nem is relevánsak, akkor a végén felveheti őket úgy, hogy "A szerző egyéb cikkei közé tartozik ..."
Kerülje el az azonos vagy hasonló című cikkek beküldését. A cikk semmiképpen sem tűnhet egyedülállónak, ha ugyanazzal a címmel rendelkezik, mint egy másik cikk. Minden cikknek egyedi címet kell adnia, és a címnek öt -húsz változatával kell rendelkeznie ahhoz, hogy a cikket különböző helyszíneken közzétehesse. Ne feledje, hogy a címében mindig szerepelnie kell kulcsszavának.
Ügyeljen arra, hogy cikkei hasonlóan olvassanak cikkeket, és ne hirdetési példányokat. Ha a cikkei értékesítésként hangzanak, a cikkkönyvtárak elutasítják azokat. Nem szabad többször megemlítenie termékét vagy márkáját. Néhány cikkkönyvtár megköveteli, hogy csak egyszer említsen meg egy márkát vagy terméket. Néha a legjobb, ha csak az erőforrás mezőben említi, és nem a cikkben.
Vegyen részt annyi fórumon, ahány ideje van. Ha nem gondolod, hogy van időd megtenni, szánj rá időt. Nagyon sok információt kap arról, hogy mi érdekli az embereket, és ez segít megtalálni azokat az információkat, amelyeket bele kell foglalnia az Ön által forgalmazott cikkekbe.
A cikk megírása után korrektúrával kell elolvasnia, mielőtt közzétenné vagy elküldené. A modern szövegszerkesztő programok bőven tartalmazzák a helyesírás-ellenőrzést és a nyelvtan-ellenőrzést. Ne hagyatkozzon ezekre az alprogramokra; idióták. A szerző gondos áttekintését nem lehet automatikusan helyettesíteni. Még ha a lektorálás során nem is talál hibákat, nagy valószínűséggel valami olyanra hívja fel a figyelmét, amin javíthat (és kellene is!).
Amikor megpróbálja forgalmazni cikkeit, győződjön meg arról, hogy ésszerű hosszúságúak-e, hogy a keresőmotorok sokkal könnyebben megtalálhassák őket. Próbálja meg tartani a cikkek szavai számát 500 vagy legfeljebb 700 szóig. ennél több sok olvasót lebeszél, mert túl hosszúnak tartják.
Amint azt korábban elmondtuk, a cikkmarketing nagyszerű módja annak, hogy termékeit népszerűsítse az interneten. Most, hogy elolvasta cikkünket, tudja, hogyan kell használni a cikkek marketingjét és alkalmazni a saját termékeire. Ha betartja tanácsainkat, nem sokkal később meglátja a cikkmarketing előnyeit.