Alapvető tanácsok a siker eléréséhez a cikkmarketing révén

Alapvető tanácsok a siker eléréséhez a cikkmarketing révén

Ha új módszert keres termékei eladására, érdemes megfontolnia a cikkek marketingjét. A cikkmarketing nagyszerű módja a termékek diszkrét reklámozásának az olvasók számára. De mit tehet annak érdekében, hogy a cikkmarketing sikeres legyen? Ebben a cikkben azokat a tippeket adjuk meg, amelyek szükségesek céljaid eléréséhez.

Amikor több címtárról cikkeket tesz közzé internetes marketingszakemberként, két szilárd szabály szerint kell élnie. Egy, soha ne tegye közzé ugyanazt a cikket kétszer. Mindig győződjön meg arról, hogy változtat a dolgokon, és új, friss nézőpontot ad a témához. Másodszor, mentse a linkeket a szerzői életrajzhoz, hogy a cikk ne spamként olvasson.

Ha a cikk már szerepel a saját webhelyén, ne küldje el cikkcímtáraknak. Számos keresőmotor szabályokat tartalmaz a duplikált tartalommal kapcsolatban, és nem szeretné eltávolítani a cikkét, mert több helyre tette. Ehelyett írja át a cikket (a tartalmi „forgó” szoftverprogram valóban hasznos lehet), és az átírt cikket nyújtsa be a könyvtárakba.

Tervezze meg a cikkek közzétételét a naptárában, és tartsa be őket. A következetes frissítés az egyik legnehezebben kezelhető feladat lehet, amikor cikkeket ír. Ha beírja őket az ütemtervébe, akárcsak a munkarendet, emlékeztetőket és motivációt adhat ahhoz, hogy rendszeresen új cikkeket tudjon biztosítani.

Kapcsolja össze magát! Minden cikkében nemcsak linkeket kell megadnia webhelye kezdőlapjára, hanem minden más cikkre is, amelyet írt. Még ha nem is relevánsak, akkor a végén felveheti őket úgy, hogy "A szerző egyéb cikkei közé tartozik ..."

Kerülje el az azonos vagy hasonló című cikkek beküldését. A cikk semmiképpen sem tűnhet egyedülállónak, ha ugyanazzal a címmel rendelkezik, mint egy másik cikk. Minden cikknek egyedi címet kell adnia, és a címnek öt -húsz változatával kell rendelkeznie ahhoz, hogy a cikket különböző helyszíneken közzétehesse. Ne feledje, hogy a címében mindig szerepelnie kell kulcsszavának.

Ügyeljen arra, hogy cikkei hasonlóan olvassanak cikkeket, és ne hirdetési példányokat. Ha a cikkei értékesítésként hangzanak, a cikkkönyvtárak elutasítják azokat. Nem szabad többször megemlítenie termékét vagy márkáját. Néhány cikkkönyvtár megköveteli, hogy csak egyszer említsen meg egy márkát vagy terméket. Néha a legjobb, ha csak az erőforrás mezőben említi, és nem a cikkben.

Vegyen részt annyi fórumon, ahány ideje van. Ha nem gondolod, hogy van időd megtenni, szánj rá időt. Nagyon sok információt kap arról, hogy mi érdekli az embereket, és ez segít megtalálni azokat az információkat, amelyeket bele kell foglalnia az Ön által forgalmazott cikkekbe.

A cikk megírása után korrektúrával kell elolvasnia, mielőtt közzétenné vagy elküldené. A modern szövegszerkesztő programok bőven tartalmazzák a helyesírás-ellenőrzést és a nyelvtan-ellenőrzést. Ne hagyatkozzon ezekre az alprogramokra; idióták. A szerző gondos áttekintését nem lehet automatikusan helyettesíteni. Még ha a lektorálás során nem is talál hibákat, nagy valószínűséggel valami olyanra hívja fel a figyelmét, amin javíthat (és kellene is!).

Amikor megpróbálja forgalmazni cikkeit, győződjön meg arról, hogy ésszerű hosszúságúak-e, hogy a keresőmotorok sokkal könnyebben megtalálhassák őket. Próbálja meg tartani a cikkek szavai számát 500 vagy legfeljebb 700 szóig. ennél több sok olvasót lebeszél, mert túl hosszúnak tartják.

Amint azt korábban elmondtuk, a cikkmarketing nagyszerű módja annak, hogy termékeit népszerűsítse az interneten. Most, hogy elolvasta cikkünket, tudja, hogyan kell használni a cikkek marketingjét és alkalmazni a saját termékeire. Ha betartja tanácsainkat, nem sokkal később meglátja a cikkmarketing előnyeit.

Szilárd cikk marketing tanácsok bárki követhető számára

Szilárd cikk marketing tanácsok bárki követhető számára

Készen áll a cikkmarketing karrierjének megkezdésére, de nem biztos benne, hogy hol kezdje? A cikkmarketingről szóló döntő információk elsajátítása elősegíti az iparágat. A következő cikk elolvasása során olyan dolgokat fog megtanulni, amelyeket korábban nem ismert. Vegye át ezt az információt, és használja fel cikkek marketingjének megkezdéséhez.

Ha jó számú előfizetője van, küldje tovább a tartalmat. Ez az embereket érdekelni fogja, miről beszél, és egyszer-egyszer megemlítheti termékeit. Próbáljon havonta egyszer elküldeni egy hírlevelet, hogy elegendő információ álljon rendelkezésre ahhoz, hogy rendszeresen küldjön be valamit.

Mivel ennyire sok ember van online, szeretné meggyőződni arról, hogy hirdetéseit a megfelelő célközönség látja-e. Ha cége női pénztárcákat értékesít, nem lenne túl előnyös vagy jövedelmező a termékét férfi egészségügyi webhelyen forgalmazni. A célközönség ismerete azt jelentheti, hogy különbség van az állandó értékesítés és a lassú üzlet között.

Ügyeljen arra, hogy linkbackeket használjon. Hozz létre linkeket a saját oldalad saját tartalmához. A visszalépés jó példája lehet a cikkek archiválása vagy kapcsolódó linkek a webhely más oldalaira. Vigyázzon, ne tegyen túl sok ilyen linket, mert azok elzavarják az oldalakat. Több link az oldalain azt jelenti, hogy több link jelenik meg a keresőkben.

Fontolja meg, hogy fizetni kell másoknak, hogy a cikkek marketingje legyen, ha jól indul. Ez lehetővé teszi a volumen forgalmazását. Az olyan szolgáltatások, mint az Amazon Mechanical Turk, megkönnyítik a kiváló minőségű cikkek ezreinek megbízását, és néhány napon belül elvégzik azokat. Ne felejtsd el előképesíteni a dolgozókat, különben el fog fulladni a spam.

Menj a mikrorésszel. Csábító nagyon keresett tartalmat írni párkapcsolati tanácsadásról vagy az internetes marketingről, de a probléma az, hogy mindenki más is ír ezekről a dolgokról. Ha olyan cikkeket írhat, amelyek nem sok lefedettséggel rendelkező rést szolgálnak, akkor az olvasói hűséget olyan szinten szerezheti meg, amely lehetetlen a gyakoribb témáknál.

Legyen plakát gyermek a gyakoriság érdekében. Tegyen minél gyakrabban új cikkeket. Ez a leggyorsabb és legegyszerűbb módszer új olvasók kifejlesztésére, és arra, hogy a keresőmotorok és a cikk-adatbázisok rád koncentráljanak. Minél többet frissít új információkkal, annál inkább megjelennek cikkei, amelyek új olvasókat csábítanak.

Hozzon létre egy külső könyvtárat. A cikkek saját személyes könyvtárának létrehozása egy másik módszert biztosít az emberek számára, hogy könnyedén megkereshessék és megtalálják. Alapvetően egyablakos ügyintézést biztosít számukra minden, amit írtál, és minden cikk megtalálható. Ez különösen hasznos a portfólió létrehozásakor.

Írja át eredeti cikkét, vagy vegyen fel valakit, aki megteszi helyetted. Ennek a cikknek teljesen egyedinak, kiváló minőségűnek és az Ön kulcsszavához optimalizáltnak kell lennie. Ügyeljen arra, hogy írjon egy vonzó szerzői erőforrásmezőt, amely két visszahivatkozást tartalmaz a webhelyére, egyet a fő domainjére, egyet pedig az eredeti cikkre mutat. Küldje el az átírást az EzineArticles.com webhelyre. Amint a cikked ott megjelent, saját szerző RSS-hírcsatornád lesz. Minden Ezine által jóváhagyott cikk pingelni fogja a szerző hírcsatornáját.

Amikor maguk írják a cikkeket, el kell felejtenie a cikk marketing stratégiáját. Felejtsd el, hova kerül a cikk beküldése. Felejtsd el azokat az új olvasókat, akiket remélni szeretnél. Felejtsd el a kulcsszavakat. Amikor írsz, ne csinálj mást, csak írj. Rengeteg időd lesz a cikk elkészülte után, hogy módosítsd és stratégiázz. Amíg írsz, csak az új tartalmaidra koncentrálj.

Amint a cikk elején elhangzott, fontos, hogy fontos információkat tanuljon meg, mielőtt megkezdené a cikkek marketingjét. Ha jól tájékozott, akkor nagyobb valószínűséggel lesz sikeres. Kövesse a fenti cikkben megadott tippeket, és alkalmazza azokat a cikk marketing céljaira.

Hasznos tanácsok mindenkinek, aki új járművet vásárol

Hasznos tanácsok mindenkinek, aki új járművet vásárol



Egy kis tudás messze megy az élet minden helyzetében. Autó vásárlása nem különbözik egymástól! Ez azt jelenti, hogy el kell olvasnia a szakértők tanácsát, amint azt alább részletezzük, annak biztosítása érdekében, hogy az autó vásárlásakor valóban tudja, mit csinál, és hogyan lehet a legkedvezőbb ajánlatot elérni.

Vigyázzon a felár-eladásokra a pénzügyi irodában. Amikor eléri a finanszírozási irodát, mindig meghosszabbított garanciát, belső védelmet, résbiztosítást és egyéb hasonló kiegészítőket kínál Önnek. Mielőtt megvásárolná a döntést, győződjön meg arról, hogy megértette ezeket. A legtöbb nem ér megköltött pénzt, és jobb, ha minden hónapban megtakarít, ha javításra szorul, vagy ha a belső tetején foltot szenved.

Vessen egy pillantást a jármű aljára. Próbáljon szemét meghátrálni a rozsda és az erózió jeleit illetően. Az autó kívülről jól néz ki, de alul széteshet. Ha rozsda látszik a jármű alatt, lépjen tovább. Ez később sok javítást jelenthet.

Ha használt autót vásárol, akkor az egyik legfontosabb dolog, amit meg kell nézni, az autó futásteljesítése. Bármilyen kedves is egy autó, ha már 150 000 mérföld van rajta, akkor valószínűleg nem fog sok hasznot kihozni belőle.

Legyen agresszív és magabiztos. Elkerülhetetlenül a jármű áráról folytatott tárgyalásokat fog végezni, ezért ne félj egy kicsit tolni. Legyen kész arra, hogy elmenjen a márkakereskedéstől, ha nem halad előre. Hagyja egyedül egy-két napra az ajánlatot, majd forduljon újra az eladóhoz. Ha tudják, hogy hajlandó elmenni, akkor valószínűbb, hogy elfogadják az Ön ajánlatát, vagy ésszerűbb árral ellensúlyos ajánlatot tesznek.

Legyen óvatos minden olyan kereskedőnél, aki nem hajlandó kibővített tesztvezetést biztosítani Önnek. Teljesen délutáni kérés az autó kipróbálására. Ha a kereskedő megtagadja és nem fogadja el a kérést, vállalkozását máshová kell vinnie. Az autó nagy vásárlás és nagy elkötelezettség, a kereskedőnek ezt meg kell értenie, és lehetővé kell tennie, hogy vásárlás előtt teljesen kényelmesen élvezze az autóját.

Hozzon magával pótkulcsot a márkakereskedésbe. Amikor kérik a kereskedelem kulcsait, add nekik a tartalékot. Néhány márkakereskedés az autó kulcsait fogja túszként tartani, ha nem történik üzlet. Ezt el akarja kerülni, ezért győződjön meg arról, hogy bármikor képes kijutni a márkakereskedésből anélkül, hogy kulcsot kellene kérnie.

Soha ne vásároljon autót az alapján, amit havonta fizetni szeretne. A legtöbb autókereskedő megpróbál segíteni abban, hogy havonta fizetsen körül. Ez azt jelenti, hogy elviszhetnek egy olyan autóba, amely nem az, amit akarsz, mondván, hogy ezt engedheti meg magának. Az egyetlen nyeri a márkakereskedést.

Ellenőrizze a kereskedő ösztönzőit. Érdemes lehet felhívni néhány különféle márkakereskedést, hogy megtudja, melyik promóciókat; futnak, ami hasznot hozhat neked. Csináld ezt, mielőtt elmennél egy millió különböző helyre. Csak használja a telefont, és kérdezze meg személyesen, és így többet takaríthat meg autójában.

Akár pénzt takaríthat meg, vásárolhat nagyszerű autót, elkerülheti a citromvásárlást, akár csak át tudja venni a helyzetet, ez a cikk tartalmazza a szükséges tanácsokat. Csak egyszerű lépéseket tesz a szükséges tudás megszerzése felé. Ha felhasználja azt, amit itt megtanult, valóban megkapja azt, amit szeretne.