Szilárd cikk marketing tanácsok bárki követhető számára
Készen áll a cikkmarketing karrierjének megkezdésére, de nem biztos benne, hogy hol kezdje? A cikkmarketingről szóló döntő információk elsajátítása elősegíti az iparágat. A következő cikk elolvasása során olyan dolgokat fog megtanulni, amelyeket korábban nem ismert. Vegye át ezt az információt, és használja fel cikkek marketingjének megkezdéséhez.
Ha jó számú előfizetője van, küldje tovább a tartalmat. Ez az embereket érdekelni fogja, miről beszél, és egyszer-egyszer megemlítheti termékeit. Próbáljon havonta egyszer elküldeni egy hírlevelet, hogy elegendő információ álljon rendelkezésre ahhoz, hogy rendszeresen küldjön be valamit.
Mivel ennyire sok ember van online, szeretné meggyőződni arról, hogy hirdetéseit a megfelelő célközönség látja-e. Ha cége női pénztárcákat értékesít, nem lenne túl előnyös vagy jövedelmező a termékét férfi egészségügyi webhelyen forgalmazni. A célközönség ismerete azt jelentheti, hogy különbség van az állandó értékesítés és a lassú üzlet között.
Ügyeljen arra, hogy linkbackeket használjon. Hozz létre linkeket a saját oldalad saját tartalmához. A visszalépés jó példája lehet a cikkek archiválása vagy kapcsolódó linkek a webhely más oldalaira. Vigyázzon, ne tegyen túl sok ilyen linket, mert azok elzavarják az oldalakat. Több link az oldalain azt jelenti, hogy több link jelenik meg a keresőkben.
Fontolja meg, hogy fizetni kell másoknak, hogy a cikkek marketingje legyen, ha jól indul. Ez lehetővé teszi a volumen forgalmazását. Az olyan szolgáltatások, mint az Amazon Mechanical Turk, megkönnyítik a kiváló minőségű cikkek ezreinek megbízását, és néhány napon belül elvégzik azokat. Ne felejtsd el előképesíteni a dolgozókat, különben el fog fulladni a spam.
Menj a mikrorésszel. Csábító nagyon keresett tartalmat írni párkapcsolati tanácsadásról vagy az internetes marketingről, de a probléma az, hogy mindenki más is ír ezekről a dolgokról. Ha olyan cikkeket írhat, amelyek nem sok lefedettséggel rendelkező rést szolgálnak, akkor az olvasói hűséget olyan szinten szerezheti meg, amely lehetetlen a gyakoribb témáknál.
Legyen plakát gyermek a gyakoriság érdekében. Tegyen minél gyakrabban új cikkeket. Ez a leggyorsabb és legegyszerűbb módszer új olvasók kifejlesztésére, és arra, hogy a keresőmotorok és a cikk-adatbázisok rád koncentráljanak. Minél többet frissít új információkkal, annál inkább megjelennek cikkei, amelyek új olvasókat csábítanak.
Hozzon létre egy külső könyvtárat. A cikkek saját személyes könyvtárának létrehozása egy másik módszert biztosít az emberek számára, hogy könnyedén megkereshessék és megtalálják. Alapvetően egyablakos ügyintézést biztosít számukra minden, amit írtál, és minden cikk megtalálható. Ez különösen hasznos a portfólió létrehozásakor.
Írja át eredeti cikkét, vagy vegyen fel valakit, aki megteszi helyetted. Ennek a cikknek teljesen egyedinak, kiváló minőségűnek és az Ön kulcsszavához optimalizáltnak kell lennie. Ügyeljen arra, hogy írjon egy vonzó szerzői erőforrásmezőt, amely két visszahivatkozást tartalmaz a webhelyére, egyet a fő domainjére, egyet pedig az eredeti cikkre mutat. Küldje el az átírást az EzineArticles.com webhelyre. Amint a cikked ott megjelent, saját szerző RSS-hírcsatornád lesz. Minden Ezine által jóváhagyott cikk pingelni fogja a szerző hírcsatornáját.
Amikor maguk írják a cikkeket, el kell felejtenie a cikk marketing stratégiáját. Felejtsd el, hova kerül a cikk beküldése. Felejtsd el azokat az új olvasókat, akiket remélni szeretnél. Felejtsd el a kulcsszavakat. Amikor írsz, ne csinálj mást, csak írj. Rengeteg időd lesz a cikk elkészülte után, hogy módosítsd és stratégiázz. Amíg írsz, csak az új tartalmaidra koncentrálj.
Amint a cikk elején elhangzott, fontos, hogy fontos információkat tanuljon meg, mielőtt megkezdené a cikkek marketingjét. Ha jól tájékozott, akkor nagyobb valószínűséggel lesz sikeres. Kövesse a fenti cikkben megadott tippeket, és alkalmazza azokat a cikk marketing céljaira.
Nincs még komment.